انجام پاورپوینت سمینار

درس 2 واحدی سمینار در بیشتر رشته های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری در چارت درس دانشجویان وجود دارد. هدف از انجام سمینار ارشد و دکتری بررسی میزان تسلط علمی و مهارت های ارتباطی دانشجو است. ارائه های پاورپوینت یکی از اصلی ترین ابزارهایی هستند که در این کلاس ها به کار می روند. در این مقاله، بررسی می کنیم که نحوه انجام پاورپوینت سمینار چگونه است. سپس به برخی اصول و ترفندهای آن که طی بیش از ۱۰ سال تجربه بدان ها پی برده ایم، می پردازیم. موسسه ما، پاورپوینت یار، از موسسه های پیشرو در زمینه خدمات انجام پاورپوینت دانشجویی به شمار می رود. برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش پاورپوینت سمینار همین حالا با ما تماس بگیرید.

ما خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود در زمینه انجام پاورپوینت سمینار در نظر گرفته ایم. می توانید به صورت ۲۴ ساعته از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. پشتیبانان ما تمامی اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما خواهند گذاشت. همچنین میتوانید از بخش نمونه کارها در سایت، آخرین نمونه کارهای ما رو مشاهده کنید و چنانچه به نمونه کارهای بیشتری نیاز داشتید با تیم پشتیبانی پاورپوینت یار تماس بگیرید. ما برای هر ارائه پاورپوینت اختصاصی آن را طراحی می کنیم و هیچ محدودیتی در طراحی قالب های حرفه ای برای ارائه سمینار شما نداریم.

برای انجام پاورپوینت سمینار به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 22 دقیقه

فهرست مطالب

نمونه پاورپوینت سمینار ارشد طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار

در این ویدیو چند اسلاید از یکی از صدها نمونه پاورپوینت سمینار کارشناسی ارشد طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار را مشاهده میکنید. برای طراحی پاورپوینت سمینار معمولا از تم هایی استفاده می شود که با موضوع سمینار همخوانی داشته باشد. نمودار ها و جداول به صورت حرفه ای رسم می شوند. از تصاویر کاملا با کیفیت استفاده می شود. گاهی برای اینکه موضوع سمینار به راحتی منتقل شود، از فیلم های مرتبط با موضوع استفاده می شود. برای دریافت نمونه کارهای بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اهمیت انجام پاورپوینت سمینار حرفه ای

یک فایل پاورپوینت حرفه ای سبب می شود تا بهتر بتوانید با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید. همچنین محتوای سمینار شما را زنده و جذاب می کند. از سوی دیگر، تمرکز خودتان را در سر جلسه ارائه افزایش خواهد داد. این ها نکاتی هستند که تاثیر زیادی روی نمره درس سمینار می گذارند. ما در موسسه پاورپوینت یار، مفاهیم اصلی سمینار را در فایل پاورپوینت مورد تاکید قرار می دهیم. همچنین جزئیات ضروری را خواهیم افزود. این گونه اعتماد به نفس شما بالا می رود و نمره بالاتری می گیرید.

انجام پاورپوینت سمینار
انجام پاورپوینت سمینار در پاورپوینت یار

هدف از درس سمینار دوره کارشناسی، آموزش مهارت های تحقیقاتی به دانشجویان است. همچنین تاکید ویژه ای بر آموزش مهارت های ارتباطی می شود. نقش نرم افزار پاورپوینت در این فرایندها بسیار کلیدی است. زیرا این نرم افزار با نگاه به دو پدیده علوم آکادمیک و ارتباطات انسانی طراحی شده است. تقریبا همه دانشجویان در  دوره های سمینار ملزم می شوند تا تحقیق خود را در قالب پاورپوینت ارائه دهند. البته آن ها معمولا ساخت پاورپوینت سمینار خود را به گروه های متخصصی این کار می سپارند.

پاورپوینت یار، از جمله باسابقه ترین تیم ها در این زمینه به شمار می رود. ما می توانیم سفارش پاورپوینت سمینار شما را در سریع ترین زمان ممکن به صورت حرفه ای انجام دهیم. شما با ثبت سفارش انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت در موسسه ما، در وقت خود صرفه جویی می کنید. همچنین یک فایل پاورپوینت با قیمت مناسب و کاملا حرفه ای برای سمینار خود خواهید داشت. این مسئله به بالا رفتن نمرات شما در این درس بسیار کمک خواهد کرد. راه های ارتباطی پاورپوینت یار، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انجام پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری، به صورت ۲۴ ساعته برای شما عزیزان فعال هستند.

۵ اصل کلیدی برای انجام پاورپوینت سمینار

ما در گروه پاورپوینت یار، طی بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه پذیرش سفارش پاورپوینت سمینار، به برخی ویژگی های منحصر به فرد کلاس های سمینار پی برده ایم. در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

1- محتوای حرفه ای متن سمینار

پیش از هر چیز، کیفیت سمینار به کیفیت تحقیق انجام شده بستگی دارد. شما باید بتوانید مقالات علمی که بیشترین ارتباط را با موضوع کلاس سمینار دارند، بیابید. سپس تحلیل کافی را روی آن ها انجام دهید. در هر سمینار لازم است پرسش های تحقیقاتی به شفاف ترین حالت ممکن بیان شوند. این چیزی است که متخصصان ما در پاورپوینت یار، بسیار بر آن تاکید می ورزند. اگر می خواهید درباره تمام جنبه های حرفه ای انجام سمینار ارشد و دکتری از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید، می توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما همچنین می توانند گروه های متخصص برای پذیرش سفارش انجام سمینار دانشجویی را به شما معرفی کنند.

2- اهمیت مقدمه ارائه سمینار

بی شک تمامی اسلایدهای پاورپوینت سمینار مهم هستند، ولی ما اهمیت بیشتری برای اسلایدهای آغازین قائلیم. زیرا این اسلایدها هستند که می توانند مخاطب را به محتوای شما جذب کنند یا او را دلسرد کنند. در نتیجه میزان مشارکت مخاطبان، از جمله استاد یا دیگر دانشجویان در جلسه ارائه شما را تعیین می کنند. یعنی روی نمره درس سمینار بسیار اثرگذارند. ما تمامی تکنیک های جذاب سازی محتوا، مانند طراحی های گرافیکی و برجسته سازی مطلب، را حتما در این اسلایدها به کار می گیریم. یا در صورت موافقت شما می توانیم سخنان جالب و مرتبط از متخصصان حوزه علمی مربوطه، یا فیلم و صوت را در آن ها بگنجانیم.

3- انجام دقیق بخش نتیجه گیری

ضرورت دارد که مخاطب شما به طور شفاف بداند که چه نتیجه ای از تحقیق سمینار خود گرفته اید. ما تمامی نتایج سمینار را با توجه به متن آن بررسی و خلاصه سازی می کنیم. سپس به ترتیب اهمیت، آن ها را در اسلایدهای پایانی خواهیم گنجاند. ضمنا راه حل های عملی در بیشتر مواقع در سمینار مطرح می شوند. یعنی نتایج سمینار چه کمکی به حل چه مشکلاتی خواهد کرد. حتی اگر خودتان این موارد را در متن سمینار فراموش کرده باشید، ما آن ها را هنگام طراحی پاورپوینت سمینار ذکر خواهیم کرد.

4- جنبه های تعاملی پاورپوینت

جنبه های تعاملی یعنی آن قسمت از فایل پاورپوینت که الزام می کنند با مخاطبانتان ارتباط دوطرفه برقرار کنید. برای مثال، می توانید انواع پرسش چهار گزینه ای یا معما و سوال را طرح کنید. یا اسلایدهایی را به طور خاص برای سخنرانی یا انتقاد مخاطبان طرح کنید. اساتید درس سمینار به این قسمت توجه ویژه ای دارند. در واقع حتی تا نیمی از نمره سمینار به نحوه ارتباط شما با مخاطب بر می گردد. به همین دلیل، ما در پاورپوینت یار، می کوشیم تا بهترین ترفند ها برای برقراری ارتباط با مخاطب را در اسلایدها اعمال کنیم.

5- پیروی از فرمول ترتیب انجام پاورپوینت سمینار

عموما همه متون تحقیقی روند پیش روی مشخصی دارند. روند ارائه محتواهای تحقیقی نیز می بایست با روند انجام تحقیق دانشجویی همخوانی داشته باشد. البته گاه می توان در فایل پاورپوینت برخی قسمت های این روند را جابجا کرد. اما به طور کلی، ما به عنوان یک گروه متخصص انجام پاورپوینت دانشجویی، باور داریم که ترتیب آن باید به صورت زیر باشد:

  • مقدمه و آشنایی با کلیات و مفاهیم موضوع
  • چارچوب نظری و پرسش های تحقیق
  • روش شناسی
  • پیشینه پژوهش و مرور نشریات
  •  تحلیل موضوع (قسمت اصلی)
  • داده ها و نتایج
  • نتیجه گیری و جمع بندی

15% تخفیف اولین سفارش در پاورپوینت یار

آیا زمان و تخصص کافی برای انجام پاورپوینت سمینار ندارید؟

افرادی که در بهترین رشته های دانشگاهی ایران تحصیل کرده اند، می دانند که تسلط یافتن بر مفاهیم علمی این رشته ها کار ساده ای نیست. دانشجویان موفق کسانی هستند که از انجام فعالیت های جانبی بپرهیزند. یعنی زمان خود را فقط به جنبه های اصلی رشته خود اختصاص دهند. انجام پاورپوینت سمینار یکی از همین فعالیت های جانبی است. البته انجام آن به هر حال ضروری خواهد بود. دانشجو با سفارش پاورپوینت آنلاین در وب سایت های تخصصی مانند پاورپوینت یار، می تواند بخش بزرگی از زمانش را آزاد سازد. آنگاه این زمان را به یادگیری دیگر جنبه های درس سمینار اختصاص دهد. برای مثال، می تواند روی نحوه ارائه سمینار تمرین کند. یا با خواندن محتوای سمینار، تسلط بیشتری بر مفاهیم آن پیدا کند.

همچنین فرصت پیدا می کند تا به انجام تحقیق دانشجویی یا دیگر فعالیت های دانشگاهی خود بپردازد. در نتیجه به موفقیت تحصیلی دست خواهد یافت. تیم ما متشکل است از فارغ التحصیلان رشته های مختلف از بهترین دانشگاه های ایران. به همین دلیل، کاملا با شرایط تحصیل در ایران آگاه هستیم. متخصصان ما می توانند سفارش شما را کاملا مطابق با خواسته ها و نیازهایتان انجام دهند و به دستتان برسانند. راه های ارتباطی گوناگونی را نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید به ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن با ما ارتباط برقرار کنید. همین حالا آماده پذیرش ثبت سفارش پاورپوینت سمینار آنلاین شما هستیم.

روش انجام پاورپوینت سمینار در پاورپوینت یار

شاید خودتان بارها پاورپوینت انجام داده باشید. قطعا تعداد زیادی ارائه پاورپوینت هم دیده اید. اما گاهی به نظر می رسد که یک چیزی در این فایل های پاورپوینت درست نیست. اما چه چیز؟ پاسخش را ما می دانیم. ما در موسسه پاورپوینت یار، طی سال ها طراحی پاورپوینت سمینار، پی برده ایم که راه حل ایرادات پیدا و پنهان فایل های پاورپوینت چیست. استاد کلاس سمینار، بیشتر از جنبه های علمی، به تسلط شما بر نحوه انتقال مفاهیم به مخاطبان و ارتباط گیری شما با آن ها تمرکز می کند. فوت کوزه گری ما نیز بر همین اساس است. بگذاریم مسئله را برایتان روشن تر کنیم.

1- به ما بگویید که مخاطبان شما چه افرادی هستند

دانستن خصوصیات افرادی که در سمینار شما حضور دارند، یا استاد شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا فایل پاورپوینت در اصل دارد برای آن ها طراحی می شود. ما تا حد لازم می کوشیم تا اطلاعاتی را از شما درباره آن ها کسب کنیم. شما نیز در صورت تمایل می توانید این موارد را برای ما ذکر کنید. برای مثال، بگویید در چه بازه سنی هستند. یا مدرک تحصیلی شان چیست و در چه حوزه ای است. علاقه هایشان چیست و چه طبعی دارند. بر همین اساس تلاش می کنیم تا سفارش پاورپوینت سمینار را مطابق با مخاطبانتان طراحی کنیم.

2- شما را به مخاطب معرفی می کنیم

اسلایدی را به معرفی شما اختصاص می دهیم. زیرا تجربه ما نشان داده است که با معرفی محقق، به مخاطب حس احترام دست می دهد. درنتیجه او حس بهتری نسبت به شما پیدا می کند و موفقیتتان در برقراری ارتباط با او افزایش خواهد یافت.

3- کلیات سمینار را معرفی می کنیم

ما همان اوایل پاورپوینت سمینار، برای مخاطب شما توضیح می دهیم که قرار است چه بشنوند. به آن ها می گوییم که موضوع کلی چیست و در چه حوزه علمی است. همچنین می گوییم که پرسش های تحقیقاتی چه هستند، این سمینار چه مشکلاتی را حل می کند و نتایج آن به صورت کلی چه خواهند بود. با این کار، مخاطب شما اطمینان پیدا می کند که سمینار شما دارای اهمیت علمی و جذابیت کافی است.

4- ارائه محتوای سمینار به شکلی جذاب و حرفه ای

همه دوست دارند قصه بشنوند، حتی مخاطبان تحصیل کرده یک سمینار. البته داستان سرایی در پاورپوینت کمی با داستان های روزمره تفاوت دارد و یک ترفند تخصصی است. گروه متخصصان ما در موسسه پاورپوینت یار، در مواقع لازم این تکنیک را به کار می گیرند. آن ها محتوای شما به صورت اسلاید به اسلاید، زنجیره ای و جذاب بیان خواهند کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این تکنیک و دیگر تکنیک ها، و دریافت مشاوره رایگان درباره نحوه انجام پاورپوینت سمینار، با پشتیبانان ما در تماس باشید.

5- برجسته سازی مهم ترین نکات

برخی کلیدواژه ها، یا برخی عناوین سمینار، نقش کلیدی در دستیابی به نتایج ایفا می کنند. این ها باید با بزرگترین فونت، به صورت اسلایدهای اصلی طراحی شوند. امری که ما کاملا بر آن آگاهیم.

6- اسلاید خلاصه

خیلی ها اصلا نمی دانند که قرار دادن اسلاید خلاصه، چه تاثیر شگفت انگیزی روی ارائه شان می گذارنند. بنابراین چنین چیزی را حتی در نظر هم نمی گیرند. اما ما طبق تجربه مان باور داریم که هیچ چیز مانند یک اسلاید خلاصه در انتهای فایل پاورپوینت، معجزه نمی کند. اگر برخی نکات در اسلایدهای قبلی مبهم مانده باشند، با مخاطب حواسش از آن ها پرت شده باشد، اسلاید خلاصه راه نجات شما است.

7- آموزش نحوه ارائه سمینار

باید به استاد ثابت کنید که از نظر علمی برای محتوای سمینار تسلط دارید. اما شاید درباره متن خود سمینار دچار ابهاماتی شده باشید. تیم متخصص پاورپوینت یار، می توانند شما را نظر علمی نیز راهنمایی کنند. آن ها در صورت درخواست شما، یکایک مفاهیم علمی درون متن سمینار را در قالب فایل صوتی برایتان شرح می دهند. همچنین می توانند درباره نحوه ارائه سمینار و روش های سخنرانی شما را راهنمایی کنند. گروهی از متخصصان تیم ما به انجام سمینار دانشجویی و ویرایش آن می پردازند. در این زمینه، به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در خدمتتان هستیم.

۵ ترفند برای بهتر ساختن فایل پاورپوینت سمینار

به جز اصول کلی، برخی جزئیات هستند که کیفیت انجام پاورپوینت سمینار را به شدت افزایش می دهند. شاید بسیاری از افراد آماتور نیز با اصول کلی آشنایی داشته باشند. اما این ترفندها و جزئیات هستند که پاورپوینت سمینار دانشجویی شما را به چشم می آورند. در نتیجه مزیتی به شما می دهند و نمره عالی برایتان به ارمغان می آورند. ما همه این ترفندها را به کار خواهیم گرفت، از جمله:

1- استفاده از تمامی ابزارهای نرم افزار پاورپوینت، به ویژه جلوه های گرافیکی

متن ها، داده ها، ارقام و آمار معمولا برای مخاطب کسل کننده هستند. اما تصاویر معجزه می کنند. تحقیقات علمی ثابت کرده اند که تصاویر تاثیر چشمگیری بر میزان یادگیری انسان دارند. نرم افزار پاورپوینت، مجموعه ای از ابزارها را برای خلق جلوه های گرافیکی در اختیار کاربران می گذرانند. گروه های متخصص همچون پاورپوینت یار، می توانند با صرف زمان کافی، چنین جلوه هایی را به بهترین نحو هنگام ساخت پاورپوینت سمینار به کار بگیرند. اما این کار برای خود دانشجو بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود.

افزودن تصاویر به صورت حرفه ای سبب می شود تا فایل پاورپوینت شما برای مخاطبان و اساتید تاثیرگذارتر شود. ما در پاورپوینت یار، این تصاویر را در کنار جملات و مفاهیم کلیدی به کار می بریم. بدین ترتیب، توجه مخاطب بیشتر به دستاوردهای تحقیقاتی سمینار شما جلب می شود. نمونه هایی از این ترفندها در فایل های نمونه پاورپوینت یار قابل مشاهده است. می توانید همین الان با ما تماس گرفته و فایل های نمونه را به صورت رایگان دریافت کنید.

2- افزودن جزئیاتی پیرامون روند تحقیق سمینار

اینکه بخواهیم فقط اطلاعات و داده های دیگر مقالات را در متن سمینار با پاورپوینت آن بیان کنیم، کار چندان جالبی نیست. ما می دانیم که بیشتر سمینارها باید دستاورد یا تحلیل داشته باشند. این دستاوردها و تحلیل ها باید بیش از داده ها در فایل پاورپوینت دانشجو گنجانده شوند. بنابراین، تمرکز اصلی را هنگام طراحی پاورپوینت سمینار شما، بر دستاوردها و تحلیل های خودتان قرار می دهیم. داده های دیگر مقالات در اولویت دوم قرار می گیرند. این گونه استاد بیشتر با زحماتتان آشنایی پیدا می کند و نمره بهتری خواهید گرفت.

3- ساده بودن ساختار فایل پاورپوینت

نحوه پیش روی فایل پاورپوینت و چینش مفاهیم در آن، باید برای هر مخاطبی قابل فهم باشد. مهم تر از همه، ما باور داریم که ابتدا خود شما به خوبی این ساختار را درک کنید. بنابراین آن را به گونه ای بسیار سازمان یافته، با فهرست بندی و چینش قابل فهم طراحی خواهیم کرد. البته این بدان معنا نیست که ظاهر پاورپوینت شما غیر حرفه ای خواهد بود. بلکه در صورت درخواستتان، انواع تصاویر و جلوه های گرافیکی را می افزاییم. اما این کار را به صورت منظم به انجام می رسانیم. با وجود قابل فهم بودن چینش فایل های تحویلی در موسسه پاورپوينت یار، باز هم توصیه می کنیم که تمرین را فراموش نکنید. دست کم یک بار ارائه سمینار را به صورت تمرینی در خانه انجام دهید. اگر درباره نحوه ارائه پاورپوینت سمینار پرسش هایی دارید، مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند.

4- طراحی و انجام پاورپوینت سمینار بر اساس زمان مجاز ارائه سمینار

هنگام ثبت سفارش پاورپوینت سمینار در موسسه پاورپوینت یار، لطفا زمانی که برای ارائه سر کلاس سمینار دارید را به پشتیبانان ما اطلاع دهید. طبق سفارش هایی که تاکنون در موسسه ما ثبت شده است، معمولا اساتید زمان ۷ تا ۱۵ دقیقه را برای ارائه هر دانشجو در نظر می گیرند. معمولا هر ۲ دقیقه به یک اسلاید کامل نیاز دارد. البته اسلایدهای خالی تر برای یک دقیقه مناسب خواهند بود. تعداد اسلاید های مورد نیاز برای پاورپوینت سمینار می تواند بین ۵ تا ۱۵ اسلاید متغیر باشد. ما طراحی اسلایدها را بر اساس زمان، حجم محتوا و نیز خواسته شما تعیین خواهیم کرد.

5- پرهیز از گزافه گویی در پاورپوینت

پاورپوینت قرار نیست جای شما را بگیرد. یعنی نیازی نیست که تمام متن سمینار، یا بخش بزرگی از آن، در فایل پاورپوینت ذکر شود. ما نیز در موسسه پاورپوینت یار، فقط نکات و عبارات مهم را در اسلایدها خواهیم گنجاند. این ها فقط راهنمای شما برای ارائه محتوا خواهند بود. البته جزئیات را نیز در صورت ضرورت خواهیم افزود. فایل پاورپوینت نباید به گونه ای باشد که بخواهید از روی آن بخوانید. بلکه باید سخنان اصلی شما را برجسته و جذاب تر کند.

چرا پاورپوینت یار بهترین گزینه برای ثبت سفارش پاورپوینت سمینار است؟

در میان بهترین سایت های انجام پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری، انتخاب کمی دشوار است. هر کدام از این وب سایت ها، قیمت و کیفیت متفاوتی را ارائه می دهند. مهم آن است که از اعتبار یک وب سایت اطمینان حاصل کنیم. موسسه و وب سایت پاورپوینت یار، یکی از معتبرترین ها در حوزه تخصصی خود به شمار می رود. مشتریان همیشگی ما مطمئنا این مسئله را تایید خواهند کرد. ما به عنوان گروهی بزرگ و متخصص، با افتخار آماده خدمت رسانی به دانشجویان گرامی خواهیم بود. بنابر دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم، شما میتوانید به طور کامل به ما اعتماد کنید.

سفارش پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری در پاورپوینت یار
سفارش پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری

بیش از یک دهه تجربه در انجام پاورپوینت سمینار

اعتماد کردن به یک موسسه تازه کار، کمی دشوار خواهد بود. اما پاورپوینت یار با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان،  توانسته است تا به خوبی اعتماد مشتریان را جلب کند. به دلیل تعداد بالای سفارش پاورپوینت سمینار، تاکنون بخش عمده ای از فعالیت ما مربوط به انجام پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری بوده است. بنابراین به تمامی جنبه های علمی و هنری این کار مسلط هستیم. رضایت شما، افتخار ماست.

خدمات مشاوره رایگان

گروه مشاوران ما به طور تخصصی و بدون دریافت هرگونه هزینه، به ارائه خدمات مشاوره پیرامون سفارش پاورپوینت سمینار و موضوعات مربوطه می پردازند. شما می توانید در زمینه های زیر از ما راهنمایی بگیرید:

  • نحوه انجام پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری
  •  زمان مورد نیاز برای پاورپوینت سمینار
  • اصول طراحی پاورپوینت سمینار، ایرادات احتمالی آن، بررسی و تایید فایل پاورپوینت
  • بررسی و تایید متن سمینار
  • نحوه سفارش سمینار دانشجویی

ارائه نمونه کار

جهت آشنایی شما عزیزان با سبک کار ما، می توانیم تعدادی نمونه کار را بنا به درخواست شما برایتان ارسال کنیم. این نمونه کارها متناسب با نوع سفارش شما خواهند بود. یعنی نشان می دهند که سفارش شما مطابق با الزامات مربوطه، حدودا به چه صورت انجام خواهد شد. همچنین کاتالوگی برای شما ارسال می شود تا طرح مورد علاقه تان را انتخاب کرده و به ما اطلاع دهید.

ضمانت ۱۰۰ درصد فایل تحویلی

کیفیت پاورپوینت های تحویل داده شده به شما را کاملا تضمین می کنیم. به دلیل تسلط بالای متخصصان کارآزموده ما، هرگز پیش نمی آید این فایل ها دچار هیچ گونه مشکلی باشند. با این حال، در صورت وجود هرگونه ایراد جزئی، می توانید آن را تا ۴۸ ساعت پس از تحویل به اطلاع ما برسانید. آن را فورا برای شما برطرف کرده و مجددا برایتان ارسال خواهیم کرد.

خدمات پس از تحویل پاورپوینت سمینار

برخی از مشتریان ما، پس از تحویل فایل و رضایت از آن، نیاز دارند تا خدمات تکمیلی به آن ها ارائه شود. برای مثال، گاه متن سمینار خود را عوض می کنند و می خواهند این مسئله در فایل پاورپوینت دوباره لحاظ شود. یا می خواهند چندین نسخه از فایل پاورپوینت خود را با چندین طرح مختلف داشته باشند. افزون بر این ها، ما می توانیم المان های مورد نظر شما را حتی پس از تحویل فایل بنا به درخواست دوباره به آن بیفزاییم. آنگاه فایل را مجددا برای شما ارسال کنیم.

قیمت مناسب

خدمات ما همگی از کیفیت درجه یک برخوردار هستند. در عین حال، قیمت هایمان به طور واقعا مناسب برای دانشجویان تعیین می شوند. قیمت دقیق انجام پاورپوینت سمینار ارشد و دکتری، به جنبه های فراوانی بستگی دارد. برای مثال، نوع رشته تخصصی و حوزه علمی شما، تعداد اسلاید، انیمیشن و طراحی های ویژه، فوری یا عادی بودن سفارش و موضوع سمینار همگی بر قیمت اثرگذارند.

سفارش پاورپوینت سمینار در پاورپوینت یار

انجام پاورپوینت سمینار امروزه به یکی از امور تخصصی بدل شده است که برای افراد آماتور وقت گیر و دشوار خواهد بود. به همین دلیل، گروه های تخصصی چون پاورپوینت یار آمده اند تا این خدمات را به بهترین نحو و در کمترین زمان به دانشجویان ارائه کنند. ما بر حساسیت های سمینار و پاورپوینت آن کاملا آگاه هستیم. در کلاس سمینار، جنبه های ارتباطی به اندازه جنبه های علمی یا حتی بیشتر از آن ها اهمیت دارند. در نتیجه تلاش می کنیم تا طراحی پاورپوینت سمینار شما را با تمرکز بر ارتباط بهتر میان شما و مخاطبان طراحی کنیم. البته دیگر ترفندهای تخصصی نیز حتما لحاظ می شوند. پیشنهاد می کنیم که همین حالا جهت ثبت سفارش آنلاین پاورپوینت سمینار با ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش پاورپوینت سمینار خود را ثبت کنید

پرسش های متداول

مهم ترین نکته در انجام پاورپوینت سمینار چیست؟

کلاس سمینار جهت محک زدن توانایی های دانشجو از نظر تحقیق و نیز مهارت های ارتباطی برگزار می شود. پاورپوینت سمینار نیز می بایست پیش از هر چیز، تسلط علمی و مهارت های ارتباطی دانشجو را نشان دهد. یعنی برجسته سازی اصالت علمی تحقیق چندان مطرح نیست.

چه قسمت هایی در انجام پاورپوینت سمینار اهمیت دارند؟

هر المانی که منجر به ارتباط بهتر شما با مخاطب شود، اهمیت ویژه ای خواهد داشت. برای مثال، اسلایدهای معرفی محقق، معما، پرسش، بازی و مشارکتی.

چه سفارش هایی در پاورپوینت یار فوری محسوب می شوند؟

سفارش هایی که می بایست در عرض چند ساعت، یا یک الی دو روز تحویل داده شوند، فوری خواهند بود. البته زمان دقیق بستگی به حجم سمینار و پاورپوینت مورد نظر خواهد داشت.

سایر خدمات پاورپوینت یار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *