انجام پاورپوینت پایان نامه

انجام پایان نامه و پاورپوینت آن، برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ضروری است. پایان نامه، یک تحقیق با متن بسیار طولانی است. معمولا تا تاریخ تعیین شده برای جلسه دفاع پایان نامه، فرصت بسیار کوتاه خواهد بود. انجام پاورپوینت پایان نامه نیز کاری است بسیار زمان بر. ما در موسسه پاورپوینت یار می توانیم با سرعت هرچه تمام تر به صورت کاملا حرفه ای، آن را برایتان به انجام برسانیم. می توانید با ثبت سفارش پاورپوینت پایان نامه در موسسه ما، فایل پاورپوینت با کیفیت تری داشته باشید. همچنین آن را در زمان سریع تری آماده خواهید داشت.

در این مقاله، شما را با اصول پایان نامه و پاورپوینت آن که توسط متخصصان رعایت می شوند، آشنا می کنیم. ما به تمامی دغدغه های دانشجویان گرامی در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری آگاهیم. بنابراین می توانیم خدمات جانبی لازم در ارتباط با سفارش پاورپوینت پایان نامه را ارائه دهیم. ضمنا جهت برآورد هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه، حتما ملاحظه حال دانشجویان عزیز را خواهیم کرد. می توانید به طور 24 ساعته جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

برای انجام پاورپوینت پایان نامه به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 17 دقیقه

فهرست مطالب

نمونه پاورپوینت پایان نامه طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار

در این ویدیو چند اسلاید از یک نمونه پاورپوینت پایان نامه طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار انتخاب شده است. برای دسترسی بهتر به اسلاید ها در هنگام دفاع پایان نامه، از هایپرلینک استفاده می کنیم. همچنین برای بیان موارد مهم پایان نامه از اینفوگرافیک و پروسس استفاده می کنیم. معمولا زمان ارائه دفاع ارشد 25 دقیقه می باشد. به همین دلیل معمولا تعداد اسلاید هایی که تهیه می کنیم بین 25 تا 30 عدد است. برای اینکه نمونه های بیشتری از پاورپوینت پایان نامه را مشاهده کنید همین حالا با ما تماس بگیرید.

مزایای سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه در پاورپوینت یار

به احتمال زیاد با محیط نرم افزار پاورپوینت آشنایی دارید. این محیط شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما پیچیدگی های پاورپوینت آنقدر زیادند که افراد آماتور را همان ابتدا کلافه خواهند کرد. تنها آشنایی با آیکون ها و ابزارهای پاورپوینت، خود یک دوره آموزشی چند ده ساعته می خواهد. هزینه این دوره ها، بسیار از هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه توسط موسسه های تخصصی بیشتر خواهد بود. البته جنبه های روانشناسی، طراحی های مجزای هنری و تسلط بر مفاهیم علمی، از دیگر مهارت های لازم برای انجام یک پاورپوینت به شمار می روند. جهت متخصص شدن در این زمینه ها، گاه افراد تمام عمر خود را صرف مطالعه و یادگیری می کنند. اما شما به عنوان یک دانشجو، برای داشتن یک فایل پاورپوینت عالی، نیازی به دیدن دوره های آموزشی پاورپوینت ندارید. تنها کافی است انجام پاورپوینت دانشجویی خود را به متخصصان این امر بسپارید.

انجام پاورپوینت پایان نامه
انجام پاورپوینت پایان نامه در پاورپوینت یار

پایین آوردن ریسک و احتمال بیشتر موفقیت پایان نامه

شما زمان بسیار کوتاهی برای جلسه دفاعیه پاورپوینت خواهید داشت. کل زمان مجاز برای ارائه پایان نامه می تواند حتی به کوتاهی 20 دقیقه باشد. البته برای برخی از رشته های دانشگاهی در ایران که پیچیده تر هستند، ممکن است تا یک ساعت هم زمان بدهند. در هر حال، کوتاهی این زمان یکی از بزرگترین نگرانی های دانشجویان است. اگر پاورپوینت شما به طور حرفه ای و بی نقص طراحی شده باشد، این نگرانی برطرف می شود. زیرا جذابیت موضوع را برای داوران بالا می برد.

همچنین تمامی نکات لازم را به شما یادآوری خواهد کرد و در طول سخنرانی ارائه همراهتان خواهد بود. ما به عنوان یک گروه متخصص طراحی پاورپوینت برای پایان نامه، می توانیم احتمال قبولی شما در جلسه دفاع را به حداکثر برسانیم؛ آن هم با قیمتی بسیار مناسب. جهت اطلاع از نحوه محاسبه هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه، می توانید با پشتیبان های ما در تماس باشید.

تاکید بیشتر بر جزئیات ضروری

به طور میانگین، ما برای یک ارائه 20 دقیقه ای، 10 اسلاید طراحی می کنیم. یعنی هر 2 دقیقه یک اسلاید. البته بسته به موضوع پایان نامه، ممکن است تعداد اسلاید متفاوتی را برای سفارش پاورپوینت پایان نامه شما در نظر بگیریم. به هر حال، تعداد اسلایدها محدودیتی دارد. از سوی دیگر، می دانیم که شما باید به تمامی پرسش های کمیته داوران پاسخ دهید. پاسخ های شما باید کاملا برای آن ها قانع کننده باشند تا نمره کامل را بگیرید. چیزی که به قانع کردن داوران کمک می کند، نشان دادن تمامی آمار، ارقام و جداول در ارتباط با جزئيات مباحث است. البته که صحبت های شما اثر گذار خواهد بود. اما ما یک نمودار، جدول یا شکل خوب را چاشنی اش می کنیم تا صد در صد نتیجه مثبت بگیرید. 

15% تخفیف اولین سفارش در پاورپوینت یار

ارتقای وجهه ارائه با تم ها و تمپلیت های حرفه ای

وقتی سفارش پاورپوینت خود را به یک گروه متخصص مانند پاورپوینت یار می سپارید، حتما باید انتظار یک طراحی عالی را داشته باشید. وقتی شما در حال پرداختن به مباحث علمی و تمرین ترفندهای سخنرانی هستید، ما با تمرکز کامل در حال تکمیل سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه شما خواهیم بود. هنرمندان گرافیست ما، تمامی قسمت های لازم را به زیباترین نحو طراحی می کنند. متخصصان ما همچنین یک خلاصه علمی از پایان نامه شما خواهند نوشت. ضمنا، هم یک ظاهر بی نقص و هم یک ساختاربندی علمی و صحیح را در اسلایدها در نظر می گیریم. این گونه داوران به شگفتی خواهند افتاد.

رعایت تمامی تکنیک های سودمند در سفارش پاورپوینت پایان نامه شما

نگرانی ها و فشار نوشتن پایان نامه، به دانشجو اجازه نمی دهند تا بتواند تمرکز کاملی برای ساخت پاورپوینت داشته باشد. بنابراین اگر خودش دست به چنین کاری بزند، بسیاری از موارد را از قلم خواهد انداخت. اما ما به عنوان یک تیم متخصص، تمامی وقت خود را به تکمیل سفارش طراحی پاورپوینت پایان نامه اختصاص می دهیم.

از سوی دیگر، به دلیل داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در این زمینه، تمامی تکنیک ها را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تشخیص می دهیم و اعمال می کنیم. برای مثال، برخی مفاهیم بهتر است با تصویر بیان شوند و بیان متنی آن ها چندان مفید نیست. یا برخی مباحث به شمار زیادی فایل ویدیویی و صوتی نیاز دارند. ما می توانیم این ها را به خوبی تشخیص دهیم و در مواقع مناسب به کار ببریم. روش های برجسته سازی مفاهیم اصلی، مانند شکل، هایلایت و پیکان را نیز به طور کاملا اصولی به کار خواهیم گرفت.

هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه چقدر است؟

پاورپوینت یار همواره سعی داشته است تا خدمات خود را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. زیرا هدف اصلی ما، نشاندن لبخند رضایت بر لب های شما مشتریان گرامی است. هزینه سفارش پاورپوینت به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ساده یا حرفه ای بودن طراحی اسلاید ها
  • تعداد اسلایدها
  • زمان تحویل
  • پیچیدگی موضوع
  • رشته تحصیلی
  • نیاز به اینفوگرافیک و موشن گرافیک
  • نیاز به خلاصه سازی متن برای ارائه

مراحل ثبت سفارش پاورپوینت پایان نامه

ثبت سفارش پاورپوینت پایان نامه در موسسه پاورپوینت یار، فرایند بسیار ساده ای دارد. با این حال، شما می توانید همین حالا با پشتیبانان ما تماس بگیرید و دغدغه های خود را مطرح نمایید.

سفارش پاورپوینت پایان نامه در پاورپوینت یار
سفارش پاورپوینت پایان نامه

مراحل پیش از ثبت سفارش

  • ابتدا از جزئیات سفارش پاورپوینت پایان نامه خود اطمینان کنید. هرچیزی را که نیاز است در فایل پاورپوینت شما رعایت شود، مشخص کنید.
  • فایل پایان نامه، یا خلاصه آن را آماده کنید. همچنین تمامی فایل های ضمیمه، از جمله اسناد راهنما، قوانین دانشگاه و پاورپوینت نمونه مورد نظر خود را جهت ارسال گردآوری کنید.
  • از طریق یکی از راه های ارتباطی، جهت ثبت سفارش اقدام کنید. رسانه های اجتماعی، تلفن، پیامک، ایمیل و وب سایت پاورپوینت یار بدین منظور در خدمت شما هستند. کافی است به پشتیبانان ما اطلاع دهید که قصد ثبت سفارش دارید. آن ها تمامی گام های لازم را برای شما به انجام می رسانند.
  • توضیحات و فایل های لازم را برای ما ارسال کنید.
  • هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه را برآورد می کنیم و در عرض چند دقیقه به اطلاع شما می رسانیم. آنگاه تنها در صورت موافقت شما، کار را آغاز می کنیم.

مراحل پس از آغاز سفارش

  • طی فرایند تکمیل سفارش می توانید از ما بخواهید تا شما را با نحوه پیش روی کار مطلع سازیم. همچنین اگر برخی جزئیات از نظر شما تغییر کرده است، به اطلاع دهید تا حین انجام سفارش در صورت امکان آن را لحاظ کنیم.
  •   فایل شما را در تاریخی که هنگام ثبت سفارش انجام پاورپوینت به اطلاعتان رسانده بوده ایم، برایتان ارسال خواهیم کرد.
  • فایل های ما تا ۴۸ ساعت ضمانت کامل دارند. می توانید آن را بررسی کنید و در صورت وجود کوچکترین ایراد، آن را فورا برایتان برطرف خواهیم کرد. البته فایل ها با دقت تمام به دست متخصصان باتجربه ما تکمیل می شوند و بارها چک خواهند شد. بنابراین در 99 درصد مواقع، عاری از هر گونه ایراد خواهند بود.
  • جهت خدمات پس از تحویل نیز در خدمت شما هستیم. هرگونه ویرایش، تغییر، تبدیل فرمت و تهیه فایل های جانبی را حتی پس از تحویل، پذیرا هستیم. به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، حتی روزهای تعطیل، در خدمت شما هستیم.

نحوه تحویل فایل در پاورپوینت یار

  • تحویل فایل پاورپوینت را به روش دلخواه شما انجام می دهیم. این کار از تمامی راه های ارتباطی قابل انجام است.
  • فرمت اصلی فایل pptx است. فرمت های (pdf – docx – ppsx – jpg – bmp – png – mp4) و غیره نیز قابل تحویل هستند. بسیاری از این فرمت ها را به صورت کاملا رایگان برایتان تهیه می کنیم. یعنی در ازای آن ها، مبلغی به هزینه ساخت پاورپوینت پایان نامه شما افزوده نخواهد شد. برخی فرمت ها نیز که تهیه شان زمان بر است، با هزینه ای کاملا مناسب، در اختیار شما قرار می گیرند.

طراحی بیش از 8000 پاورپوینت در طی 10 سال فعالیت تیم پاورپوینت یار

6750+

پاورپوینت دانشجویی

950+

پاورپوینت دفاع پایان نامه

+300

پاورپوینت آموزشی برای مدرسان

+150

پاورپوینت برای شرکت ها و ادارات

مهم ترین جنبه های انجام پاورپوینت پایان نامه برای دانشجویان

اگر خود دانشجو بخواهد تمامی اصول پاورپوینت پایان نامه را رعایت کند، کارش دشوار خواهد شد. زیرا قیمت انجام پاورپوینت پایان نامه از نظر زمانی برای او بسیار سنگین می شود و باید بخش بزرگی از وقت را صرف آن کند. اما وقت طلا است و نباید آن را هدر داد. این در حالی است که انجام پایان نامه به خودی خود دشواری های فراوانی دارد. پیشنهاد می کنیم که تمام تمرکز خود را روی مباحث علمی پایان نامه بگذارید و از کارهای جانبی بپرهیزید. بدین منظور، یک راه حل عالی، ثبت سفارش پاورپوینت پایان نامه در موسسه پاورپوینت یار خواهد بود.

روان بودن سیر پیش روی اسلایدهای پاورپوینت

دانشجو سر جلسه می بایست دقیقا بداند چقدر در فایل پاورپوینت پیش روی کرده است. وگرنه دچار اضطراب می شود. ما سیر پیش روی فایل پاورپوینت را به طور کاملا واضح مشخص می کنیم تا از این بابت خیالتان راحت باشد. منظورمان آن است که مباحث را به صورت پله پله، با ساختار مدون پیش می بریم. یعنی با باز کردن هر یک از اسلایدها، حتی به طور  تصادفی، پی خواهید برد که این اسلاید دقیقا به کدام قسمت متن پایان نامه تعلق دارد. همه انیمیشن ها و ترانزیشن ها با ترتیب لازم اجرا خواهند شد. هر اسلاید را به طور واضح به صورت دنباله ای از اسلاید قبل یا پیش درآمدی بر اسلاید بعد طراحی می کنیم. زیرا می خواهیم سر جلسه دفاع همه چیز برای شما روشن باشد و از اضطراب شما کاسته شود.

طراحی پاورپوینت مطابق سبک ارائه دانشجو

به ما بگویید که سبک ارائه تان به چه صورت است. ممکن است بخواهید از طنز، کنایه، ضرب المثل و عبارت های جذاب استفاده کنید. می توانیم هنگام تکمیل سفارش تیه پاورپوینت پایان نامه شما، المان هایی را متناسب با این سبک ها داخل اسلایدها بگنجانیم. یا شاید سرعت صحبت کردن شما بسیار سریع است و می خواهید پاورپوینت شما مطابق با این مسئله طراحی شود. شاید هم انتخاب موضوع پایان نامه شما به گونه ای بوده است که نیاز کمتری به صحبت دارد و بیشتر به متن و تصویر وابسته است. آنگاه مطالب بیشتری را در فایل پاورپوینت می گنجانیم.

رعایت اصول احترام و جنبه های ارتباطی

داوران مطمئنا جنبه هایی چون ادب، احترام، ارتباط، تعامل و مشارکت را به عنوان بخشی از نمره پایان نامه شما در نظر می گیرند. به خصوص در مقاطع بالاتر، بسیار مهم است که دانشجو با تمامی این جنبه ها کاملا آشنا باشد. ما در موسسه پاورپوينت یار، می کوشیم تا متون و عبارات را به رسمی ترین و مودبانه ترین حالت ممکن در اسلایدها قرار دهیم. رعایت این اصول را جزء وظایف خود می دانیم. واضح است که بدون افزودن هیچ مبلغی آن ها را اجرایی خواهیم کرد. همچنین اسلایدهایی برای خوشامدگویی، تشکر پایانی و جنبه های احترامی خواهیم ساخت. اسلایدهای ویژه ای را نیز در صورت درخواست دانشجو، برای پاسخ دادن به پرسش های کمیته داوران مشخص می کنیم. در صورت نیاز، به طراحی اسلایدهای تعاملی و مشارکتی نیز خواهیم پرداخت.

تعیین رنگ، فونت و تم برای تکمیل سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه

نحوه ساخت پاورپوینت از نظر رنگ، فونت و تم را بر اساس موارد گوناگونی تعیین می کنیم. ازجمله:

  • مشخصات اتاق ارائه شما بسیار مهم است. برای اتاق های پرنور از رنگ های روشن و برای اتاق های کم نور، از رنگ های تیره تر استفاده می کنیم. همچنین رنگ ها را با توجه به رنگ اتاق تعیین خواهیم کرد.
  • رشته تحصیلی و موضوع پایان نامه را قطعا هنگام انتخاب تم و تمپلت پاورپوینت آن لحاظ خواهیم کرد.
  • سلیقه و درخواست شما درباره تم پاورپوینت، برای ما در اولویت نخست است.
  •  ممکن است دانشگاهتان قوانینی پیرامون نحوه طراحی پاورپوینت داشته باشد. آن ها را به ما اطلاع دهید تا به طور کامل رعایت کنیم.

اگر رنگ و فونت ویژه ای مد نظرتان است، می توانید درخواست خود را به اطلاع ما برسانید. ما هر ترکیب رنگ و فونت دلخواه شما را، به صورت کاملا رایگان و بدون افزودن هیچ مبلغی اعمال خواهیم کرد.

مدیریت فایل پاورپوینت به طور ساده

فایل پاورپوینت شما را به گونه ای طراحی می کنیم که بتوانید سر جلسه دفاع به خوبی آن را کنترل و مدیریت کنید. اسلایدها را به طور معنادار پشت سر هم می چینیم. اسلایدهایی را که به هم لینک دارند را با لینک بازگشتی مرتبط می سازیم. لینک های مرتبط به دیگر اسلایدها را نیز در صورت نیاز در یک اسلاید قرار می دهیم. بدین ترتیب نیازی به بازگشت پیوسته به اسلاید اولیه و حرکت مجدد به اسلاید مورد نظر نخواهید داشت.

المان های تاکیدی

المان های تاکیدی یعنی جلوه های بصری، خطوط، رنگ ها و کلیپ آرت هایی که توجه مخاطب را بیشتر به یک مفهوم جلب می کنند. افزودن این المان ها به درک بهتر مفاهیم توسط کمیته داوران بسیار کمک می کند. تنها با افزودن مبلغی ناچیز به هزینه، تمامی این المان را برای شما لحاظ خواهیم کرد.

متمرکز سازی اسلایدها و مجموعه اسلایدها

همیشه در موسسه پاورپوینت یار، تاکید داشته ایم که هر اسلاید فقط می تواند بر یک موضوع اصلی تمرکز کند. گنجاندن چندین موضوع در یک اسلاید، کمیته داوران را دچار سردرگمی می کند. بنابراین، ما تمرکز موضوع را در فایل شما تماما رعایت خواهیم کرد.

سفارش طراحی پاورپوینت پایان نامه در پاورپوینت یار

بسیاری از مشتریان ما، درباره نحوه انجام سفارش پاورپوینت پایان نامه توسط متخصصان ما، سوالاتی دارند. گاه نیز درباره مسائل فنی و اصول پاورپوینت پایان نامه خود، نیاز به دریافت خدمات مشاوره تخصصی خواهند داشت. این مژده را به شما می دهیم که تمامی این خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. خدمات مشاوره ما کاملا رایگان هستند و در برآورد هزینه محاسبه نخواهند شد. فاصله شما با دریافت خدمات مشاوره پایان نامه آنلاین و پاورپوینت آن، تنها یک تماس تلفنی یا اینترنتی با پشتیبانان ماست.

به دلیل پیچیدگی های علمی خود پایان نامه، بهتر است طراحی پورپوینت آن را به متخصصان این کار بسپارید. ما در پاورپوینت یار، گروهی از افراد با سابقه بیش از یک دهه در زیمنه طراحی هستیم. فایل های پاورپوینت ما ساختار حرفه ای مشخصی دارند و مدیریت و کنترل آن ها سر جلسه دفاع پایان نامه بسیار آسان است. به همین دلیل، از اضطراب شما در جلسه دفاع می کاهند. خدمات مشاوره رایگان و نمونه کار رایگان را نیز در اختیار شما عزیزان می گذاریم. هدف ما آن است با خیال راحت ثبت سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه آنلاین را انجام دهید.

طراحی پاورپوینت خود را به پاورپوینت یار بسپارید

سوالات متداول

هزینه سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه در پاورپوینت یار بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت پاورپوینت پایان نامه، دارای یک مبنای مشخص به ازای هر اسلاید با مشخصات استاندارد است. این مبنا بسته به عوامل گوناگونی متغیر خواهد بود. رشته تحصیلی، موضوع پایان نامه، تعداد اسلاید مورد نیاز، طراحی های گرافیکی ویژه و غیره برخی از این عوامل هستند. این ها همگی بر تعیین دقیق هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه ازای هر اسلاید، تاثیرگذار خواهند بود.

پاورپوینت پایان نامه باید چند اسلاید باشد؟

در حالت عادی، ما در موسسه پاورپوینت یار، برای یک ارائه 20 الی 30 دقیقه ای، حدود 40 الی 50 اسلاید طراحی می کنیم. البته برای تعیین دقیق تعداد اسلاید هنگام انجام سفارش پاورپوینت پایان نامه، عوامل فراوانی را در نظر میگیریم؛ از جمله: تعداد صفحات پایان نامه، محتوای هر اسلاید، سبک ارائه شما و موضوع پایان نامه.

مهم ترین مورد در میان اصول پاورپوینت پایان نامه چیست؟

مهم است که هر اسلاید تنها بر یک موضوع متمرکز باشد. همچنین پیش روی اسلایدها می بایست به خوبی قابل درک، و مدیریت آن ها جهت بیان محتوا، ساده باشد.

سایر خدمات پاورپوینت یار

2 دیدگاه برای “انجام پاورپوینت پایان نامه

  1. شیما اسدی گفته:

    سلام
    انجام پاورپوینت پایان نامه چند روز طول میکشه؟ و اینکه پاورپوینت پایان نامه رشته زیست شناسی هم طراحی میکنید؟

    • تیم پاورپوینت یار گفته:

      سلام دوست عزیز
      طراحی پاورپوینت پایان نامه بین 1 الی 3 روز زمان نیاز دارد.
      بله ما برای تمامی رشته ها پاورپوینت پایان نامه را طراحی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *