انجام پاورپوینت معماری

معماری رشته ای است که در اصل، با طراحی فضای زندگی برای انسان ها سروکار دارد. اما دانشجویان این رشته در طول دوره تحصیل خود، بارها به انجام پاورپوینت معماری نیاز خواهند داشت. متاسفانه، این امر برای آن ها بسیار زمان بر است. ما به عنوان گروهی از متخصصان نرم افزار پاورپوینت، گرد هم آمده ایم تا در راستای طراحی و ساخت پاورپوینت رشته مهندسی معماری، شما را یاری کنیم. چراکه بر مفاهیم تخصصی رشته معماری تسلط کامل داریم. تیم ما بیش از ۱۰ سال به طور تخصصی در زمینه انجام سفارش پاورپوینت معماری فعالیت دارد.

در این مطلب، برخی از مهم ترین ترفندهای خود را برای انجام پاورپوینت دانشجویی بیان می کنیم. نکاتی را نیز درباره نحوه طراحی پاورپوینت برای همه گرایش های معماری معرفی می کنیم. اگر نیاز به ساخت فوری پاورپوینت دارید، می توانید همین حالا با پشتیبانان ما تماس بگیرید. آن ها در عرض چند دقیقه سفارش شما را ثبت خواهند کرد. همچنین می توانید سفارش پاورپوینت تمامی گرایش های رشته معماری را به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در موسسه ما ثبت کنید. به منظور ارائه خدمات مشاوره رایگان و ارائه نمونه کار رایگان نیز در خدمت شما هستیم.

برای انجام پاورپوینت مهندسی معماری به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 22 دقیقه

فهرست مطالب

نحوه انجام پاورپوینت معماری در پاورپوینت یار

افتخار بزرگی برای ماست که توانسته ایم بیش از یک دهه به طور رضایت بخش به دانشجویان رشته های مختلف، به ویژه رشته معماری، خدمت رسانی کنیم. شمار توسعه های عمرانی در کشور ما فراوان هستند. تقاضا برای معماران زبردست بیش از گذشته بالا رفته است. بنابراین بخش عمده ای از دانشجویان کشور ما در رشته معماری به تحصیل مشغول اند. در نتیجه بخش عمده ای از مشتریان ما را نیز این عزیزان تشکیل می دهند. به همین دلیل، متخصصان ما طی سال ها آموزش و تجربه در انجام پاورپوینت مهندسی معماری، به استادکارانی در این امر بدل شده اند. آن ها جنبه ها و خدمات گوناگونی را در این راستا به کار میگیرند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

انجام پاورپوینت معماری
انجام پاورپوینت معماری در پاورپوینت یار

1- ارائه توضیحات و آموزش های لازم

در صورت درخواست شما، می توانیم توضیحات کامل را درباره فایل ارسالی به شما ارائه دهیم. گاه مشتریان ما درباره برخی طراحی های پاورپوینت دچار ابهاماتی می شوند. یا می خواهند از نحوه طراحی پاورپوینت معماری آگاهی یابند. یا شاید درباره نحوه ارائه پاورپوینت رشته معماری از ما راهنمایی بخواهند. وظیفه خود می دانیم که تمامی توضیحات لازم را در اختیار شما گرامیان بگذاریم.

2- ساختاربندی دقیق

ساختاربندی ارائه های رشته معماری، مانند دیگر رشته ها نیست. موضوعات این رشته به طراحی های معماری، طراحی نقشه ساختمان و اجزای دیداری این چنینی، بسیار وابسته هستند. شاید بخش عمده ای از متون و مقالات رشته معماری نیز متشکل از همین موارد باشند. بنابراین ساختاربندی آن ها نیاز به ظرافت خاصی دارد. متخصصان ما می توانند تعادلی بی نقص میان جنبه های بصری، یعنی تصاویر، و متن اسلایدها به وجود بیاورند. فایلتان را به نحوی طراحی می کنیم که هیچ از این ها برای مخاطب مبهم نماند.

3- توجه به نوع ارائه و نوع مخاطب

انجام پاورپوینت سمینار معماری با انجام پاورپوینت تحقیق معماری متفاوت است. در سمینار، بر نمایاندن مهارت های تحقیقی شما تاکید می کنیم. اما در مورد تحقیق، می دانیم که خود موضوع اهمیت بیشتری دارد. مخاطب های این دو نوع پاورپوینت نیز قطعا با هم متفاوت هستند و به جنبه های متفاوتی توجه خواهند کرد. به همین صورت، نحوه انجام پاورپوینت مهندسی معماری در گرایش های مختلف و مقاطع مختلف با هم یکی نیست. متخصصان ما در موسسه پاورپوینت یار، مطمئنا تمامی این جنبه ها را لحاظ می کنند.

4- سادگی در طراحی پاورپوینت

تجربه به ما می گوید که استفاده از واژگان پیچیده و غیر لازم در اسلایدها، واقعا مخاطب را گیج و خسته می کند. هم عبارت ها، و هم ساختار کلی پاورپوینت شما را تا حد ممکن ساده طراحی می کنیم. این گونه نظر همه مخاطب ها با سطح تحصیلات و گرایش های مختلف، به کار شما جلب خواهد شد.

5- پاورپوینت در نقش راهنمای سخنران

می توانید به فایل هایی که برایتان طراحی می کنیم، به عنوان یک دوست سر جلسه ارائه نگاه کنید. زیرا آن چنان سازمان دهی شده خواهد بود که می تواند به خوبی به سخنرانی شما جهت بدهد.

6- حداکثر استفاده از تصاویر

انتقال مفاهیم در رشته معماری، به شدت به تصاویر وابسته است. ما کاملا بر این مسئله آگاه هستیم. بنابراین می کوشیم تا تعداد کافی از عکس ها، نقشه ها، طرح ها و رسم ها را برای انتقال یک مفهوم به مخاطب به کار ببریم. برای مثال، برای نشان دادن مفهوم طراحی مینیمالیستی، می توانیم چندین عکس از این سبک طراحی را در اسلایدها بگنجانیم.

7- آماده سازی ذهن مخاطب

برای آنکه ذهن مخاطب با یک موضوع خو بگیرد، باید او را وارد بافت تحقیقاتی یا عملیاتی آن موضوع کنیم. نحوه دقیق انجام این کار، بستگی به نوع سفارش پاورپوینت معماری خواهد داشت. برای مثال، در مورد انجام پاورپوینت پایان نامه از مقالات آمده در قسمت پیشینه پژوهش یا مقدمه، بهره خواهیم گرفت.

8- رنگ و فونت

رنگ و فونت را به صورت هدفمند مورد استفاده قرار خواهیم داد. از رنگ ها و فونت های برجسته، جهت برجسته سازی مفاهیم و دستاوردهای کلیدی ارائه شما بهره خواهیم گرفت. همچنین چینش مناسبی برای رنگ و فونت طراحی می کنیم تا به چشم مخاطب زیبا به نظر برسد.

9- نتیجه گیری

رسم است که همه آنچه در کل فایل پاورپوینت ذکر شده است را در اسلایدهای آخر به صورت مختصر می آورند. بدین ترتیب، ابهامات مخاطب در طول ارائه، برطرف خواهند شد. ما نیز حتما از این رسم سودمند و الزامی، پیروی می کنیم. نتیجه گیری ارائه شما، با توجه کامل به جنبه های علمی و مطالعه کامل متن سفارش، به دست متخصصان ما صورت خواهد گرفت.

طراحی بیش از 8000 پاورپوینت در طی 10 سال فعالیت تیم پاورپوینت یار

6750+

پاورپوینت دانشجویی

950+

پاورپوینت دفاع پایان نامه

+300

پاورپوینت آموزشی برای مدرسان

+150

پاورپوینت برای شرکت ها و ادارات

اهمیت طراحی پاورپوینت حرفه ای در رشته مهندسی معماری

می گویند طراحی همان افکار ماست که به شکل دیداری در می آید. هم طراحی و هم جلوه های بصری یا دیداری، نقش مهمی در هنر معماری ایفا می کنند. نرم افزار پاورپوینت نیز به شدت به جنبه های دیداری درک انسانی گره خورده است. بنابراین در مقاطع تحصیلی دانشگاهی رشته معماری، بسیار بر استفاده از این نرم افزار تاکید می شود. البته امروزه معماران در حوزه های حرفه ای و تجاری نیز استفاده فراوانی از نرم افزار Microsoft PowerPoint دارند. آن ها ایده ها و پروژه های خود را با استفاده از فایل های پاورپوینت به کارفرما یا دیگر مخاطبان ارائه می کنند.

موسسه پاورپوینت یار آمده است تا جهت انجام پاورپوینت معماری، خدمت رسان هر دو گروه باشد. مسلم است که متخصصان ما با تمامی جنبه های هنر معماری آشنایی دارند. آن ها همچنین از تخصصی ترین روش های طراحی پاورپوینت رشته معماری بهره می گیرند. ما دو اثر اصلی را برای نرم افزار پاورپوینت در رشته معماری در نظر میگیریم. از نظر متخصصان ما، یک مورد، اثر دیداری است. یعنی طراحی پاورپوینت می بایست از نظر ظاهر کاملا مناسب و مرتبط باشد. اثر بعدی به جنبه  های روانی مربوط است. یعنی می کوشیم تا ذهن مخاطب را به مفاهیم ارائه شده در اسلایدها، علاقه مند نگه داریم.

هزینه انجام پاورپوینت معماری در موسسه پاورپوینت یار چقدر است؟

مناسب ترین روش برآورد هزینه را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. شما می توانید جزئیات سفارش پاورپوینت معماری خود را به ما اعلام نمایید. فایل های مربوطه را نیز برای ما ارسال کنید. هزینه سفارش شما را در عرض چند دقیقه برآورد کرده و به اطلاعتان خواهیم رساند. آنگاه در صورت موافقت شما، سفارش پاورپوینت مهندسی معماری را آغاز خواهیم کرد. تعیین دقیق قیمت پاورپوینت معماری به جنبه های گوناگونی بستگی دارد:

  • مقطع تحصیلی
  • گرایش تحصیلی
  • موضوع پاورپوینت
  • تعداد اسلایدهای مورد نیاز
  • نیاز به خلاصه نویسی متن جهت ارائه
  • نیاز به طراحی جلوه های گرافیکی ویژه برای پاورپوینت
  • فوری یا عادی بودن زمان تحویل

پذیرش سفارش پاورپوینت معماری در تمامی مقاطع و گرایش ها

رشته معماری به دلیل بازار کار خوب، در کشور ما از نظر گرایش دارای تنوع بالایی است. متخصصان ما، با تمامی گرایش های رشته معماری آشنایی کامل دارند. بنابراین می توانیم همه جنبه های تخصصی گرایش های معماری را در فایل پاورپوینت، مورد ملاحظه قرار دهیم. همچنین اگر درباره نحوه انجام پاورپوینت معماری سوالاتی دارید، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. با خدمات مشاوره رایگان، در خدمت شما هستیم.

سفارش پاورپوینت معماری در پاورپوینت یار
انجام پاورپوینت معماری در تمامی مقاطع تحصیلی

انجام پاورپوینت معماری در مقطع کارشناسی

دانشجویان رشته معماری مقطع کارشناسی، به تازگی وارد محیط دانشگاهی شده اند. آن ها ممکن است درباره جنبه های گوناگون تحصیل در رشته معماری، به ویژه نحوه ارائه با پاورپوینت، با ابهاماتی روبرو شوند. کمک گرفتن از یک تیم با تجربه، می تواند راه حلی عالی برای رفع ابهامات آن ها باشد. ما در موسسه پاورپوینت یار، با افتخار همراه این عزیزان خواهیم بود. رشته معماری یکی از هفت هنر اصلی است. دانشجویان این رشته عموما علاقه مند به هنر و دارای ذوق هنری، تجسم قوی و توانایی های زیبایی شناختی هستند. تلاش میکنیم تا ذوق هنری این بزرگواران را در فایل های پاورپوینت آن ها بازتاب دهیم. البته مطمئنا جنبه های ریاضی و فنی را به طور کاملا دقیق در کنار جنبه های هنری پاورپوینت مورد اشاره قرار می دهیم.

اهمیت مبحث معماری داخلی سبب شده است تا دوره های این رشته به صورت مجزا در مقطع کارشناسی برگزار شوند. تمرکز اصلی این رشته، آفرینش یک فضای داخلی به صورت کاملا ماهرانه با در نظر گرفتن تمامی اصول هنری و فنی است. اما انجام پاورپوینت مهندسی معماری داخلی تفاوت هایی با رشته معماری دارد. شاید جنبه های هنری و سلیقه ای در این رشته بسیار پر رنگ تر باشند. بنابراین ما سلیقه هنری بیشتری در طراحی فایل های پاورپوینت آن به خرج خواهیم داد. چرا که می خواهیم که فایل تحویلی ما بیشترین تطابق را با علایق شما داشته باشد.

انجام پاورپوینت ارشد معماری در گرایش های مختلف

گرایش های ارشد معماری بسیار متنوع تر می شوند. مباحث نیز جدی تر و تخصصی تر خواهند بود. درنتیجه دانشجویان در این مقطع، بیشتر نگران فایل پاورپوینت خود هستند. به شما اطمینان کامل می دهیم که سفارش پاورپوینت معماری ارشد شما به دست افراد متخصص ما صورت خواهد گرفت. متخصصان مسئول سفارش پاورپوینت ارشد معماری را از میان مجرب ترین افراد فارغ التحصیل از رشته معماری یا رشته های مرتبط انتخاب می کنیم.

رشته معماری در مقطع ارشد، گرایشی تحت عنوان معماری دارد. این گرایش به طور کلی ادامه همان مباحث مقطع کارشناسی است. اما مباحث آن بیشتر به ارتقای کیفیت علم معماری مربوط اند تا یادگیری اصول معماری. بنابراین بسیار پیچیده تر می باشند. از زمان تاسیس موسسه پاورپوینت یار، یکی از پرشمار ترین مشتریان ما دانشجویان کارشناسی ارشد معماری گرایش معماری بوده اند. خرسندیم که توانسته ایم به نحو مطلوب به این بزرگواران خدمت رسانی کنیم. رضایت این عزیزان از کیفیت کارهای ما، سبب شده است تا پیوسته بر شمار سفارش ها در موسسه پاورپوینت یار افزوده شود. از اعتماد شما سپاسگزاریم.

طراحی پاورپوینت ارشد معماری گرایش معماری منظر

سفارش پاورپوینت معماری منظر را با کمال میل پذیرا هستیم. مباحث این رشته بیشتر به محیط بیرونی ساختمان و چشم اندازهای طبیعی آن مربوط اند. بهره گیری از تصاویر باکیفیت از مهم ترین اصول انجام پاورپوینت مهندسی معماری منظر به شمار می رود. همچنین لازم است دیدی دقیق از طرح به مخاطب نشان داده شود. همه این موارد و دیگر اصول پاورپوینت معماری را حتما در فایل های شما لحاظ خواهیم کرد.

ساخت پاورپوینت رشته مطالعات معماری ایران

مباحث تاریخی در این گرایش نقش چشمگیری ایفا می کنند. بدین منظور از متخصصانی بهره می گیریم که آشنایی کافی با تاریخ معماری ایران داشته باشند. همچنین لازم می دانیم که دقت علمی لازم را از نظر متنی در پاورپوینت های گرایش مطالعات معماری ایران رعایت کنیم.

سفارش پاورپوینت ارشد معماری داخلی

طراحی فضای داخلی در مقطع ارشد، حالت تخصصی تری به خود می گیرد. بنابراین همه ترسیم ها، مفاهیم و متون، حساس ترند و به دقت ویژه ای نیاز دارند. انجام پاورپوینت ارشد معماری داخلی، کار هر فردی نیست. اما ما به دلیل مهارت و تجربه بالا تاکنون توانسته ایم به خوبی از عهده آن بر آییم. مطمئن باشید که از ثبت سفارش پاورپوینت معماری داخلی ارشد در پاورپوینت یار، نتیجه ای عالی خواهید گرفت.

سفارش پاورپوینت معماری اسلامی

سال ها افتخار خدمت رسانی به دانشجویان رشته معماری اسلامی را داشته ایم. تمرکز علمی این عزیزان بر جنبه مذهبی و اسلامی معماری در ایران و جهان می باشد. می کوشیم تا عمق معنای تحقیقات این رشته را به بهترین نحو در فایل های پاورپوینت این گرایش بنمایانیم.

طراحی پاورپوینت گرایش بازسازی پس از سانحه

هدف از ارائه این گرایش به دانشجویان، پرورش نسلی از متخصصان است که بتوانند مطابق با اصول معماری، آثار مخرب بلایای طبیعی را کاهش دهند. همیشه مباحثی مانند زمین شناسی نقش چشمگیری در این گرایش داشته اند. متخصصان ما با مفاهیم مربوط به رشته معماری گرایش بازسازی پس از سانحه آشنا هستند. بنابراین می توانند بهترین خلاصه سازی، ساختار بندی و سازماندهی را برای فایل پاورپوینت آن اعمال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با پشتیبانان ما در موسسه پاورپوینت یار تماس بگیرید.

انجام پاورپوینت دکتری معماری

رشته معماری با علوم گوناگونی از جمله علوم پایه، به ویژه ریاضی، هنر، زیبایی شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، تاریخ و حتی زمین شناسی گره خورده است. اما در مقطع دکتری، ارتباط میان این شاخه های مختلف، در رشته معماری پر رنگ تر می شود. ما در موسسه پاورپوینت یار، برای این اثرگذاری علوم مختلف بر دانش معماری در سطوح پیشرفته، اهمیت والایی قائلیم. شما می توانید با خیال راحت، طراحی پاورپوینت معماری خود را در مقطع دکتری به کارشناسان ما بسپارید. آن ها از میان افراد تحصیل کرده در رشته معماری یا رشته های نزدیک به آن برگزیده شده اند. پاورپوینت تمامی گرایش های دکتری معماری را با بهترین کیفیت پذیرا هستیم.

طراحی پاورپوینت معماری برای دانشجویان فنی و حرفه ای و علمی کاربردی

رشته معماری در میان دانشجویان فنی حرفه ای و دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی نیز طرفداران فراوانی دارد. ما در موسسه پاورپوینت یار، آماده خدمت رسانی به این دانشجویان در رشته های مختلف جهت انجام پاورپوینت دانشجویی هستیم. ازجمله:

  • معماری علمی کاربردی ناپیوسته
  • معماری سنتی – کارشناسی ناپیوسته
  • معماری نقشه کشی – کارشناس ناپیوسته
  • کاردانی فنی معماری شهری و معماری روستایی
  • فناوری معماری ناپیوسته – بافت های فرسوده
  • فناوری معماری ناپیوسته – اماکن ورزشی

15% تخفیف اولین سفارش در پاورپوینت یار

چرا پاورپوینت یار بهترین گزینه برای سفارش پاورپوینت معماری است؟

موسسه پاورپوینت یار، بیش از یک دهه است که به ارائه خدمات سفارش پاورپوینت دانشجویی آنلاین می پردازد. مفتخریم که توانسته ایم رضایت شما را در زمینه انجام پاورپوینت مهندسی معماری نیز جلب کنیم. تیم ما متشکل است از متخصصانی که با مفاهیم رشته معماری آشنایی کامل دارند. آنها همچنین درباره مهارت های نرم افزار پاورپوینت، دوره های آموزشی کامل را گذرانده اند. ضمنا تمامی مجوزهای قانونی لازم را جهت ارائه خدمات دانشجویی کسب کرده ایم که نشان دهنده اعتبار رسمی ما است. موسسه ما ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را در میان دیگر موسسات خدمات دانشجویی آنلاین ممتاز می سازد. در ادامه به معرفی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

1- ضمانت فایل ها

تمامی فایل های پاورپوینت که به مشتری تحویل داده می شوند تا ۴۸ ساعت از ضمانت کامل برخوردار خواهند بود. ویرایش های اصلاحی لازم روی فایل شما به صورت کاملا رایگان در این مدت انجام خواهد شد.

2- حفظ حریم خصوصی مشتری

اطلاعات شخصی شما از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و رشته تحصیلی، کاملا نزد ما محرمانه می مانند. هر گونه فایلی که جهت طراحی پاورپوینت برای ما ارسال می کنید، صرفا جهت انجام سفارش شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت و سپس حذف می شوند. بدیهی است که هیچ شخصی ثالثی دسترسی به فایل های شما نخواهد داشت.

3- تحویل فایل به صورت دلخواه شما

  • فایل پاورپوینت معماری شما را در زمانی که برآورد شده است، تحویل خواهیم داد.
  • می توانیم فایل را با هر فرمت دلخواه شما تحویل دهیم. به جز فرمت اصلی پاورپوینت، یعنی pptx، فرمت های ppsx، پی دی اف، عکس، ویدیو، ورد و هر فرمت دیگری قابل تهیه و ارسال هستند.
  • راه های ارتباطی مختلفی را برای تحویل فایل در نظر گرفته ایم. رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ما از مهم ترین این راه ها هستند.

4- کوتاه بودن ارائه

کوتاه بودن زمان ارائه، مسئله ای است که ما برای فایل های پاورپوینت تمامی رشته ها رعایت می کنیم. اما این نکته، برای حرفه معماری اهمیت ویژه ای پیدا می کند. زیرا پروژه های معماری به خودی خود پر از جزئیات طولانی هستند. بیان این جزئیات به صورت خلاصه، تنها به دست متخصصان رشته معماری ممکن است. افرادی از تیم ما به انجام پاورپوینت مهندسی معماری شما خواهند پرداخت که بر مفاهیم این رشته تسلط کامل داشته باشند.

با کوتاه سازی ارائه، کمک می کنیم تا مخاطب شما به مطالبتان علاقه مند باقی بماند. معماران نیاز دارند تا مهم ترین جنبه های کارآمد یک پروژه معماری را به مخاطب خود توضیح دهند. برای مثال، فرض کنید قرار است ساختمانی را طراحی کنید که از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه است. در این مورد، ما تمام اسلایدها با به گونه ای طراحی می کنیم که بر این ویژگی ممتاز ساختمان شما، متمرکز باشند.

5- اشاره به منبع الهام طراحی

شما می توانید منبع الهامتان برای یک طرح معماری را با ما در میان بگذارید. ما آن را به طور مختصر در ابتدای فایل پاورپوینت بیان خواهیم کرد. تجربه ثابت کرده است که بیان منبع الهام، ارتباط نزدیکی میان شما و مخاطبان ایجاد می کند. همچنین قسمت مقدمه ارائه را جذاب تر می سازد. این گونه مشتریان می توانند ارتباط قلبی بهتری با پروژه برقرار کنند. در نتیجه احتمال بیشتری است تا پروژه شما را بپذیرند.

6- نپرداختن بیش از حد به نکات فنی

بزرگترین اشتباهی که افراد گاه ممکن است هنگام تهیه پاورپوینت معماری حرفه ای مرتکب آن شوند، توجه بیش از حد به نکات فنی است. مشتریان پروژه های معماری، خود معمار نیستند و از مسائل فنی چندان سر در نمی آورند. محیط تجاری مانند محیط آکادمیک نیست که مخاطبان شما بر مفاهیم تخصصی معماری تسلط داشته باشند. بنابراین، ما پروژه های معماری حرفه ای را با تمرکز بر معرفی پروژه به مخاطب عام انجام می دهیم. البته بی شک، برخی از جنبه های فنی، ترسیم ها، ارقام، مفاهیم و نقشه ها که برای معرفی پروژه ضروری هستند را خواهیم آورد. اما این ها را تا حد ممکن برای مخاطب عام تبیین می کنیم.

7- استفاده از تصاویر سه بعدی

هر کسی که کمترین آشنایی با معماری دارد، می داند که طراحی های سه بعدی در این حوزه حرف اول را می زنند. شما می توانید طراحی های سه بعدی پروژه حرفه ای خود را با فرمت های گوناگون در اختیار ما بگذارید. ما نیز آنها را در اسلایدهای مربوطه قرار خواهیم داد. بدین منظور، می توانیم فایل های سه بعدی شما را به فرمت های ویدیویی و عکس تبدیل کنیم. استفاده از طراحی های سه بعدی، بهتر از هر چیز دیگر، مخاطب شما را با پروژه آشنا می سازد.

8- اهمیت داستان گویی در پاورپوینت معماری

تلاش میکنیم تا از بیان بی روح و کسل کننده جزئیات بپرهیزیم. از سوی دیگر، تجربه ای که مخاطب شما ممکن است به عنوان ساکن پروژه داشته باشد را بیان می کنیم. در این راستا، از روش معروف داستان گویی در معماری بهره خواهیم برد. یعنی آن ها را به یک گردش تخیلی درون پروژه شما می بریم. مثلا، اگر پروژه شما یک پاساژ بزرگ باشد، قدم زدن مخاطب در این پاساژ را برایش تجسم خواهیم کرد. آنچه با ورود به این پاساژ خواهند دید، حسی که خواهند داشت، مسیرهای حرکت داخل ساختمان و غیره را برایش بیان می کنیم. همچنین موقعیت تمامی المان های طراحی را به او نشان می دهیم.

9- چینش دقیق اسلاید ها

فایل های پاورپوینت معماری، انواع و اقسام المان ها را دارا هستند. به همین دلیل، ما توجه ویژه ای به چینش اسلایدها داریم. طرح کلی یا layout اسلایدها را بر اساس تمامی مباحث مورد نظر شما تعیین می کنیم. سعی می کنیم تا حد ممکن از شلوغی اسلایدها با تعداد زیاد المان خودداری کنیم. چرا که مخاطب را دچار سردرگمی می کند. اگر تعداد اجزای اسلاید به ناچار زیاد باشد، آن را به گونه ای انجام می دهیم که گیج کننده نباشد.

10- طراحی هوشمندانه پس زمینه

عکس پس زمینه اسلایدها را به نحوه انتخاب و طراحی می کنیم که مطالب اصل را به خوبی جلوه دهد. برای بسیاری از موضوعات رشته معماری، پس زمینه های ساده رنگی می توانند کافی باشند. اما در صورت نیاز، ما می توانیم با الگوهای مرتبط، یک طرح زیبا و بسیار تاثیرگذار بسازیم. شما همچنین می توانید در صورت تمایل، پس زمینه مورد نظر خود را به طراحان متخصص مجموعه پاورپوینت یار سفارش دهید.

سفارش پاورپوینت مهندسی معماری در پاورپوینت یار

دانشجویان مقاطع گوناگون رشته معماری، در طول تحصیل خود، بارها به تهیه پاورپوینت نیاز خواهند داشت. اما این کار زمان زیادی می گیرد. ما آمده ایم تا با پذیرش سفارش پاورپوینت دانشجویی، بار بزرگی را از دوش این عزیزان برداریم. بدین ترتیب، آن ها می توانند وقت بیشتری را به مباحث تخصصی رشته خود اختصاص دهند. در این راستا، تمامی جنبه های ویژه انجام پاورپوینت مهندسی معماری را در نظر خواهیم گرفت. سفارش پاورپوینت معماری در تمامی مقاطع و گرایش های این رشته را پذیرا هستیم. می توانیم نمونه کارهای خود را به صورت رایگان در اختیار شما بگذاریم. شما می توانید همین حالا جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانیم سفارش فوری پاورپوینت رشته معماری را برای شما را در زمانی کوتاه تر از زمان عادی به سرانجام برسانیم. سفارش های فوری، سفارش هایی هستند که در نیمی از زمان سفارش عادی یا کمتر باید انجام گیرند. البته ظرفیت پذیرش سفارش های فوری محدود است. توصیه می کنیم که هرچه سریع تر، جهت ثبت سفارش فوری پاورپوینت معماری را در پاورپوینت یار اقدام نمایید. آن را در عرض چند دقیقه بررسی می کنیم و در صورت امکان، ثبت خواهیم کرد. جهت ثبت سفارش آنلاین معماری، همین حالا با ما تماس بگیرید.

انجام پاورپوینت مهندسی معماری را به پاورپوینت یار بسپارید

پرسش های متداول

مهمترین اصول انجام پاورپوینت مهندسی معماری کدامند؟

مهم ترین اصول پاورپوینت معماری عبارت اند از: ساده و کوتاه بودن محتوا، استفاده فراوان از ترسیم ها، تصاویر و طراحی های سه بعدی، بیان هزینه پروژه معماری و جذب مخاطب با بیان منبع الهام طرح یا تحقیق.

ثبت سفارش فوری انجام پاورپوینت معماری در پاورپوینت یار به چه صورت ممکن است؟

بهترین راه برای ثبت سفارش فوری، تماس با پشتیبانان ما از طریق شماره تلفن، پیامک و اکانت رسانه های اجتماعی پاورپوینت یار است. فایل خود را نیز می توانید از طریق ایمیل پاورپوینت یار ارسال کنید.

هزینه پاورپوینت معماری در پاورپوینت یار چگونه محاسبه می شود؟

شما می توانید ابتدا جزئیات سفارش خود را به ما اعلام کرده و فایل های لازم را برای ما ارسال کنید. در عرض چند دقیقه، هزینه را برآورد کرده و به شما اطلاع می دهیم. آنگاه در صورت موافقت شما، انجام سفارش پاورپوینت معماری را آغاز خواهیم کرد.

سایر خدمات پاورپوینت یار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *