انجام پاورپوینت انگلیسی

انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور و همچنین بسیاری از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ایران، کسب و کارها و اساتید، ضروری است. انجام آن با توجه به کم بودن تسلط ما ایرانی ها به زبان انگلیسی، سخت و پیچیده به نظر می رسد. اما چاره ای نیست. برای ارائه دقیق مطالب علمی خود در محافل بین المللی و یا برای ارائه محصولات خود در سایر کشورها، نیاز به انجام پاورپوینت به انگلیسی خواهید داشت. ما در پاورپوینت یار انجام این دسته از پاورپوینت ها را به عهده می گیریم تا بار سنگینی از دوش شما برداریم. برای آشنایی با نحوه انجام پاورپوینت انگلیسی در پاورپوینت یار، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای دریافت نمونه کارها، ثبت سفارش پاورپوینت انگلیسی و یا مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

برای انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 12 دقیقه

نمونه پاورپوینت انگلیسی طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار

در این ویدیو چند اسلاید از یک نمونه پاورپوینت انگلیسی طراحی شده توسط تیم پاورپوینت یار انتخاب شده است. در این نمونه پاورپوینت، محتوا هم توسط تیم پاورپوینت یار گردآوری شده است. همچنین در بعضی مواقع هم محتوا از قبل آماده شده است و ما فقط کار طراحی پاورپوینت را انجام می دهیم. در اسلاید های پاورپویت انگلیسی از کلمات کوتاه و نکته وار استفاده می شود. مشتریان طراحی پاورپوینت انگلیسی عمدتا دانشجویان خارج از کشور و شرکت هایی هستند که به جهت ارائه خدمات و محصولاتشان به یک پاورپوینت انگلیسی حرفه ای نیاز دارند. برای دریافت نمونه کارهای بیشتر با ما تماس بگیرید.

چرا سفارش پاورپوینت انگلیسی به یک مجموعه معتبر اهمیت دارد؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چرا باید انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی را به افراد ماهر و متخصص بسپاریم؟ در حالیکه می توانیم به کمک ابزارهای ترجمه، متن مورد نیاز برای ارائه پاورپوینت را ترجمه کرده و در قالب پاورپوینت قرار دهیم. حتی اگر تصمیم به سفارش پاورپوینت داریم، چرا باید پاورپوینت یار را انتخاب کنیم؟ در خصوص اهمیت و مزیت برون سپاری و سفارش پاورپوینت های انگلیسی به پاورپوینت یار، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

انجام پاورپوینت انگلیسی
انجام پاورپوینت انگلیسی در پاورپوینت یار

1- ارائه یک پاورپوینت تخصصی

اگر تصمیم گرفته اید تا یک پاورپوینت کاملاً حرفه و تخصصی را به زبان انگلیسی ارائه دهید، در سفارش آن به پاورپوینت یار تردید نکنید. چرا که متخصصین ما به طور کامل به زبان انگلیسی، اصطلاحات علمی و تخصصی آن مسلط هستند. آن ها می توانند با انجام یک پاورپوینت تخصصی، مهارت و دقت شما را به رخ سایر رقبا بکشانند. خودتان هم می دانید که بازارهای ترجمه در ترجمه دقیق اصطلاحات علمی، ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه تا چه حد ضعیف عمل می کنند.

حیف نیست که در متن اصلی پاورپوینت خود از این دسته از اصطلاحات استفاده کرده و مورد تمسخر حضار انگلیسی زبان قرار بگیرید؟! تفاوتی ندارد از پاورپوینت انگلیسی برای ارائه در میان تجار بین المللی و یا دانشجویان بین المللی استفاده می کنید، در هر حال لازم است تا با طراحی یک پاورپوینت دقیق، اصل مطلب را به آن ها منتقل کرده و میزان تسلط خود را به اصلاحات و زبان عامیانه انگلیسی، به نمایش بگذارید.

با این کار می توانید بازخوردی مثبت از جمع انگلیسی زبان ها به دست آورید. همچنین لازم است تا مهارت بالای خود را در خصوص طراحی اسلایدهای متحرک، موشن ها و اینفوگرافیک ها نیز به نمایش بگذارید. از آنجایی که ما در پاورپوینت یار در بخش های مختلف پاورپوینت شما از اسلایدهای سه بعدی پاورپوینت، اینفوگرافیک ها، موشن گرافی، جداول، اشکال و نمودارها  استفاده می کنیم، بدون شک در انجام این کار موفق خواهید شد.

2- طراحی یک گرافیک زیبا در تناسب با موضوع

حتماً متوجه شده اید که بسیاری از پاورپوینت های موفق، دارای بار علمی متوسطی هستند. اما به واسطه بهره مندی از یک تم و قالب زیبا، نظر و توجه مخاطب را به خوبی جلب می کنند. این مسئله در اغلب مواقع برای پاورپوینت های تجاری که به معرفی محصولات می پردازند، رخ می دهد. اگر تصمیم دارید تا در سطح بین المللی کسب و کار خود را  رونق دهید، لازم است تا از متخصصین پاورپوینت یار برای انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی و طراحی یک قالب تخصصی و انحصاری کمک بگیرید.

به خاطر داشته باشید، قالب های آماده که در بستر اینترنت به فروش می رسند، به هیچ وجه نمی توانند مخاطب شما را با سلیقه و روحیات خاصی که دارد، جذب کنند. پس بهتر است برای جذب مشتری، جلب نگاه اساتید و یا حضار جلسه، گرافیک خاص خود را به کار بگیرید. طراحی یک گرافیک خاص و المان های مرتبط به آن، تنها از عهده متخصصین و طراحان پاورپوینت یار بر می آید! پس به جای اینکه وقت خود را برای طراحی پاورپوینت هدر دهید، آن را به ما بسپارید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

3- امکان سفارش پاورپوینت انگلیسی بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب ما برای انجام پاورپوینت به انگلیسی، محدود نبودن مشتریان آن به کشور ایران است. این یعنی در هر نقطه از جهان که هستید، می توانید سفارش انجام پاورپوینت انگلیسی خود را به متخصصین ما دهید. از آنجایی که زبان مشترکی میان ما و شما دانشجویان عزیز در خارج از ایران وجود دارد، می توانیم ارتباط موثری با یکدیگر برقرار کرده و به انتقال دقیق موضوعات بپردازیم.

4- تجربه و مهارت بالای طراحان پاورپوینت یار

ما در پاورپوینت یار، بیش از ده سال است که در زمینه طراحی و انجام پاورپوینت فعالیت می کنیم. در این مدت توانسته ایم، به افراد بسیاری در ساخت یک پاورپوینت زیبا، کارآمد و استاندارد کمک کنیم. پاورپوینت های طراحی شده از سوی شرکت ما توانسته کسب و کارهای بسیاری را متحول کرده و آینده تحصیلی بسیاری از دانشجویان را در خارج از کشور و یا داخل ایران، تضمین کند. شما نیز میتوانید با اطمینان کامل به کیفیت خروجی و مهارت بالای متخصصین و مترجمین ما، اقدام به سفارش پاورپوینت انگلیسی کنید.

5- کوتاه بودن زمان ثبت سفارش تا انجام آن

شاید تصور می کنید انگلیسی بودن زبان پاورپوینت شما، مدت زمان ساخت آن را بیشتر می کند. این در حالیست که مشابه پاورپوینت های فارسی، انجام پاورپوینت شما نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام می رسد. علاوه بر این اگر برای انجام پاورپوینت خود عجله دارید، می توانید آن را به اطلاع متخصصین ما برسانید. یک تیم قوی گرد هم می آیند تا در کمتر از 48 ساعت، پاورپوینت انگلیسی شما را طراحی کنند. پس دیگر جای نگرانی از بابت زمان تحویل پاورپوینت نخواهید داشت!

طراحی بیش از 8000 پاورپوینت در طی 10 سال فعالیت تیم پاورپوینت یار

6750+

پاورپوینت دانشجویی

950+

پاورپوینت دفاع پایان نامه

+300

پاورپوینت آموزشی برای مدرسان

+150

پاورپوینت برای شرکت ها و ادارات

قیمت انجام پاورپوینت به انگلیسی در پاورپوینت یار چقدر است؟

این مهم ترین سوالی ست که مشتریان از ما می پرسند. در پاسخ به این سوال لازم است تا شما را با چهار آیتم موثر بر قیمت انجام پاورپوینت آشنا کنیم.

  • موضوع پاورپوینت و میزان تخصصی بودن آن
  • مهلت زمان انجام پاورپوینت
  • میزان استفاده از جلوه های تصویری خاص همچون موشن ها، اینفوگرافیک ها و …
  • حجم پاورپوینت و تعداد اسلایدهای آن

برای اطلاع دقیق از هزینه ها، سفارش خود را ثبت کنید و تیم پشتیبانی در اسرع وقت، هزینه را خدمت شما اطلاع می دهد.

15% تخفیف اولین سفارش در پاورپوینت یار

نحوه انجام پاورپوینت انگلیسی در پاورپوینت یار

احتمالاً سال ها تجربه موفق در خصوص طراحی و انجام پاورپوینت به انگلیسی شما را نیز در خصوص نحوه انجام این کار کنجکاو ساخته است. ما در پاورپوینت یار، موفقیت خود را مدیون استفاده از یک مسیر ساده و عملی هستیم. می توانیم این مسیر کوتاه و ساده را بدین گونه شرح دهیم.

سفارش پاورپوینت به زبان انگلیسی در پاورپوینت یار
سفارش پاورپوینت به زبان انگلیسی

1- ثبت سفارش پاورپوینت انگلیسی در وبسایت

اولین گام از خرید و یا سفارش هرچیزی، به ثبت درخواست اختصاص می یابد. در پاورپوینت یار نیز، شروع یک پروژه موفق با سفارش آن کلید می خورد. پس از اینکه سفارش پاورپوینت خود را در پنل های مربوطه ثبت کردید، متخصصین ما امکان انجام آن را می سنجند. ما به هیچ وجه مسئولیت انجام پاورپوینت هایی که در آن تخصص و تجربه نداریم را به عهده نمی گیریم.

اما ده سال فعالیت مستمر در زمینه طراحی و ساخت پاورپوینت موجب شده تا متخصصین ما در کلیه حوزه های تحصیلی و کاری، مهارت و تخصص لازم را به دست آورند. پس احتمال اینکه یک پروژه موفق را دوش به دوش هم رقم بزنیم، بسیار بالاست! کافیست در هنگام سفارش، نوع آن، میزان کیفیت مورد نیاز، میزان کاری که باید بر روی پاورپوینت و مطالب آن صورت بگیرد را به همراه سلیقه ها، روحیات و خواسته های خود و مخاطب تان، در اختیار ما قرار دهید. همچنین اگر به نمونه هایی از یک پاورپوینت خاص علاقه مند شده اید، آن را به ما معرفی کنید. توصیه میکنیم پیش از ثبت سفارش خود، با مشاورین پاورپوینت یار صحبت کنید تا با تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش خود آشنا شوید.

2- انجام سفارش

خب پیداست که دومین مرحله از کار، پس از تایید سفارش و پرداخت های اولیه، به انجام سفارش اختصاص می یابد. از این پس دیگر هیچ مسئولیتی در خصوص انجام پاورپوینت دانشجویی نخواهید داشت. ما در پاورپوینت یار صفر تا صد انجام پاورپوینت به انگلیسی به عهده می گیریم و در نهایت یک خروجی با کیفیت در اختیارتان قرار می دهیم. این یعنی یک تیم متخصص پشت هر سفارش پاورپوینت انگلیسی وجود دارد که از جنبه های مختلف، آن را طراحی و آماده می کند. احتمالاً بی خبری، برای شما نیز درآور و خسته کننده است. برای حل این مسئله یک درگاه ارتباطی مستقیم میان شما و طراحان پاورپوینت یار ایجاد می شود تا بتوانید به طور دقیق از مراحل انجام کار و کیفیت آن مطلع شوید. این یعنی ما و شما در طول انجام پاورپوینت، در کنار هم، در تعامل و همفکری کامل با یکدیگر هستیم.

3- ویرایش پاورپوینت در صورت نیاز

آنچه که ما را از سایر رقبا در خصوص طراحی و انجام پاورپوینت انگلیسی متمایز ساخته، انجام ویرایش در پاورپوینت است. ما در پاورپوینت یار معتقدیم که صفر تا صد خروجی کار می بایست مورد پسند شما باشد. پس مسئولیت این کار را نیز به عهده می گیریم و در صورت نیاز بخش های مختلف پاورپوینت را برای رسیدن به تم مورد نیاز شما، ویرایش می کنیم. خبر خوب اینکه این کار بدون هیچ هزینه مازادی صورت می گیرد!

چرا پاورپوینت یار بهترین گزینه برای انجام سفارش پاورپوینت است؟

  • خلاصه نویسی متن پاورپوینت برای ارائه
  • استفاده از اینفوگرافیک های حرفه ای
  • ساخت موشن گرافیک و انیمیشن های حرفه ای
  • رعایت قوانین استاندارد طراحی انواع پاورپوینت
  • ویراستاری رایگان متن پاورپوینت
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • رعایت حریم خصوصی و امنیت اطلاعات
  • طراحی قالب اختصاصی برای هر پاورپوینت
چرا پاورپوینت یار بهترین انتخاب است

سفارش پاورپوینت انگلیسی در پاورپوینت یار

انجام پاورپوینت انگلیسی مهارت، دقت و تخصص بالایی می طلبد. پاورپوینت هایی که به زبان انگلیسی طراحی می شوند و مخاطب خارجی دارند، استانداردهای متفاوتی نسبت به پاورپوینت های فارسی دارند. ما در پاورپوینت یار به این استانداردها و سایر تکنیک های رایج در طراحی و انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی مسلط هستیم. پس می توانیم به عنوان یک مجری موفق در کنار شما قرار بگیریم تا از این پس طراحی یک پاورپوینت تخصصی، برای شما یک آرزوی دست نیافتنی نباشد!

انجام پاورپوینت انگلیسی را به پاورپوینت یار بسپارید

پاسخ به سوالات رایج

سفارش پاورپوینت انگلیسی به پاورپوینت یار چه مزیتی دارد؟

اگر تصمیم دارید تا یک پاورپوینت انگلیسی و تخصصی را در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب دریافت کنید، انتخاب دپارتمان تخصصی پاورپوینت یار بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در پاورپوینت یار انجام پاورپوینت به انگلیسی چگونه صورت می گیرد؟

متخصصین پاورپوینت یار با اصول رایج در طراحی پاورپوینت های انگلیسی آشنا هستند و با استفاده از انواع موشن های متحرک، اینفوگرافیک ها، جداول و … شکل و شمایل زیبا و خاصی به پاورپوینت شما می دهند.

هزینه انجام پاورپوینت انگلیسی، چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه طراحی پاورپوینت عبارت اندز: موضوع، تعداد اسلایدها، زمان تحویل، سبک طراحی مورد نظر شما.

سایر خدمات پاورپوینت یار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *